Brukarkonto for tilsette
Fra IThjelp
Brukarkonto for tilsette ved UiB
Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.
Brukarkonto ved UiB gir deg:
- Internet og eventuelt intranet.
- Eiga epostadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke epost i nettlesaren din.
- Eige lagringsområde på server med backupteneste.
- Utskriftstenester.
- Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC (Oppringt, ADSL eller trådlaust).
- Moglegheit til å legge ut eigne websider.
Ny brukarkonto / tilgang
Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknytting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):
- Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
- Lokal SEBRA-godkjennar får epost om søknaden og kan godkjenne den.
- Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).
Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.
Sjå også detaljerte rutiner for SEBRA