Brukarkonto for tilsette

Fra IThjelp
Sideversjon per 21. jan. 2010 kl. 09:14 av Edpjm (diskusjon | bidrag) (For ansatte flyttet til Brukarkonto for tilsette ved UiB: Informativ tittel og navn på opprinneleg side.)

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.


Brukarkonto for tilsette ved UiB

Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


  • Internet og eventuelt intranet.
  • Eiga epostadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke epost i nettlesaren din.
  • Eige lagringsområde på server med backupteneste.
  • Utskriftstenester.
  • Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC (Oppringt, ADSL eller trådlaust).
  • Moglegheit til å legge ut eigne websider.


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknytting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får epost om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.

Sjå også detaljerte rutiner for SEBRA


IT-reglementet for UiB