Brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring |
|||
Linje 16: | Linje 16: | ||
*[[:Kategori:Ofte stilte spørsmål|Ofte stilte spørsmål]] | *[[:Kategori:Ofte stilte spørsmål|Ofte stilte spørsmål]] | ||
*[[:Category:Brukerstøtte|Alle sider om brukerstøtte]] | *[[:Category:Brukerstøtte|Alle sider om brukerstøtte]] | ||
*[[A-Å|IT-avdelingen fra A til Å]] | |||
Sideversjonen fra 17. feb. 2010 kl. 19:07
IT-avdelingen tilbyr brukerstøtte for standardiserte IT-tjenester til studenter og ansatte, samt gjesteforelesere i undervisningsrom.
Hurtiglenker
- Registrer problem / spørsmål
- Ny IT-bruker ved UiB
- Bruksanvisninger
- Ofte stilte spørsmål
- Alle sider om brukerstøtte
- IT-avdelingen fra A til Å
Kontakt brukerstøtte
Vi prøver å legge til rette for at du som bruker kan løse mange problemer selv via selvhjelpstjenester og informasjon på vev.
Likevel vil man av og til trenge hjelp. Alle med brukerkonto kan registrere et problem/spørsmål. Ansatte kan ringe BRITA på (555) 84700. Studenter kan kontakte PC-vakter.