Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 33: | Linje 33: | ||
[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]] | [[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]] | ||
[[Kategori:Tilgang]] |
Sideversjonen fra 17. feb. 2010 kl. 09:36
Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.
Brukarkonto ved UiB gir deg:
- [Internett] og [intranet].
- Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke e-post i nettlesaren din.
- Eige lagringsområde på server med tryggleikskopiering.
- Utskriftstenester.
- Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC (ADSL eller trådlaust).
- Moglegheit til å legge ut eigne vevsider.
Ny brukarkonto / tilgang
Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):
- Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
- Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
- Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).
Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.