Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
m (lenke-fix..)
mIngen redigeringsforklaring
Linje 32: Linje 32:
[https://regler.uib.no/regelsamling/show.do?id=255 IKT-reglementet for UiB]
[https://regler.uib.no/regelsamling/show.do?id=255 IKT-reglementet for UiB]


[[Kategori:Autentifiserings og katalogtjenester]]
[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]]

Sideversjonen fra 24. jan. 2010 kl. 17:00

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.


Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB