Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
m (lenke-fix..) |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 32: | Linje 32: | ||
[https://regler.uib.no/regelsamling/show.do?id=255 IKT-reglementet for UiB] | [https://regler.uib.no/regelsamling/show.do?id=255 IKT-reglementet for UiB] | ||
[[Kategori: | [[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]] |
Sideversjonen fra 24. jan. 2010 kl. 17:00
Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.
Brukarkonto ved UiB gir deg:
- Internett og intranet.
- Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke e-post i nettlesaren din.
- Eige lagringsområde på server med tryggleikskopiering.
- Utskriftstenester.
- Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC (Oppringt, ADSL eller trådlaust).
- Moglegheit til å legge ut eigne vevsider.
Ny brukarkonto / tilgang
Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):
- Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
- Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
- Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).
Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.