Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
(Ny side: {{Autoritativ informasjon}} {{Trenger gjennomgang}} == Brukarkonto for tilsette ved UiB == Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto. Brukarkonto ved UiB gir deg: * Internet og ev...) |
m (For ansatte flyttet til Brukarkonto for tilsette ved UiB: Informativ tittel og navn på opprinneleg side.) |
(Ingen forskjell)
|
Sideversjonen fra 21. jan. 2010 kl. 09:14
Brukarkonto for tilsette ved UiB
Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.
Brukarkonto ved UiB gir deg:
- Internet og eventuelt intranet.
- Eiga epostadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke epost i nettlesaren din.
- Eige lagringsområde på server med backupteneste.
- Utskriftstenester.
- Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC (Oppringt, ADSL eller trådlaust).
- Moglegheit til å legge ut eigne websider.
Ny brukarkonto / tilgang
Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknytting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):
- Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
- Lokal SEBRA-godkjennar får epost om søknaden og kan godkjenne den.
- Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).
Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.
Sjå også detaljerte rutiner for SEBRA