Office365 aktivering mac
Guide for feilsøking og aktivering av Office på Mac
NB: Om du bruker OneNote er det viktig å sjekke at dei siste endringene dine er synkronisert. For å sjekke dette kan du logge inn på office ved å trykke her. Logg inn med din UiB konto og start opp OneNote i nettleseren
Om du nett har installert office og ikkje har hatt ein anna versjon av programmet installert før, prøv stega nedanfor. Om du har hatt ein anna versjon av Office tidigare, hopp rett til steg 5:
1. Lukk alle Officeprogrammer som er åpne (Word, Excel, Outlook etc). Start så opp eit office program, t.d Word trykk på Word menyen «ved sidan av apple logoen oppe i venstre hjørne», trykk på «Sign Out» (Kan hende du allereie er logga ut).
2. Installer og kjør Office Removal Tool. (Programmet avinstallerer ikkje office, sletter kun lisensen)
3. Skru av macen. Hold inne shift knappen medan du skrur den på igjen, ikkje slepp shift knappen før innloggingsvinduet kjem opp. Macen skal då være i «Safe» mode, du kan sjekke dette ved å trykke på apple logoen og «About this Mac -> System Report -> Software» - der skal «Boot Mode» være oppført som «Safe».
4. Prøv å start opp Word, logg inn med din UiB konto (Studenter: "Brukernavn@uib.no"), (Ansatte: "Fornavn.Etternavn@uib.no").
Om det ovanfor ikkje fungerte, eller om du har en eldre installasjon, prøv denne løysinga:
5. Avinstaller Office. Du kan gjøre dette med å gå inn i applikasjonsmappa (Finder -> Applications). Der finner du «Microsoft Excel, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, og Onedrive». Marker alle desse (du kan markere fleire ved å halde inne CMD knappen medan du venstreklikker på kvar enkelt). Høgreklikk (om du ikkje har høgreklikk trykker du på CTRL + venstremuseknapp) da skal du kunne velje «Move to Trash, eventuelt, Flytt til søppelbøtte».
6. Trykk en gang på skrivebordet ditt, trykk på «Go» heilt oppe på skjermen din, hold nede ALT knappen, da skal du kunne opna en mappe som heter «Library».
7. Der er det ein mappe som heiter «Containers», gå inn i mappa og slett filene vist nedanfor (er ikkje sikkert du har alle):
- a. com.microsoft.errorreporting
- b. com.microsoft.Excel
- c. com.microsoft.netlib.shipassertprocess
- d. com.microsoft.Office365ServiceV2
- e. com.microsoft.Outlook
- f. com.microsoft.Powerpoint
- g. com.microsoft.RMS-XPCService
- h. com.microsoft.Word
- i. com.microsoft.onenote.mac
8. Gå tilbake til «Library», gå inn i mappa som heiter «Group Containers» og slett filene nedanfor om du finner dei:
- a. UBF8T346G9.ms
- b. UBF8T346G9.Office
- c. UBF8T346G9.OfficeOsfWebHost
9. Gå ut av library. Trykk på skrivebordet en gang til, trykk på og oppe i midten av skjermen din, velg utilities -> Keychain Acess.
10. I Keychain Acess søker du på «office», marker og høgreklikk på dei som kjem, velg «delete». Prøv eit nytt søk der du søker på «adalcache», slett oppføringa om den kjem opp.
11. Gjør omstart av PC på nytt
12. Installer Office på nytt, logg på office gjennom nettleser - Sign in -> Logg inn med «dittbrukernavn@uib.no – Installer office i «Safe» mode (Sjå trinn 3 for safe mode).