Forskjell mellom versjoner av «Brukarkonto for tilsette»

Fra IT-hjelp UiB
Linje 1: Linje 1:
 
{{Autoritativ informasjon}}
 
{{Autoritativ informasjon}}
{{Trenger gjennomgang}}
+
 
  
  
Linje 7: Linje 7:
 
Brukarkonto ved UiB gir deg:
 
Brukarkonto ved UiB gir deg:
  
* [[http://www.uib.no Internett]] og [[http://intranet.uib.no intranet]].
+
* [http://www.uib.no Internett] og [http://intranet.uib.no intranet].
 
* Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke [[e-post]] i nettlesaren din.
 
* Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke [[e-post]] i nettlesaren din.
 
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og backup|tryggleikskopiering]].
 
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og backup|tryggleikskopiering]].

Revisjonen fra 23. feb. 2010 kl. 16:19

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.



Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB