Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
mIngen redigeringsforklaring |
m (oppdaterte lenke) |
||
Linje 11: | Linje 11: | ||
* [[Utskrift, kopiering og skanning|Utskriftstenester]]. | * [[Utskrift, kopiering og skanning|Utskriftstenester]]. | ||
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC ([[ADSL]] eller [[Trådløst datanett på UiB|trådlaust]]). | * Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC ([[ADSL]] eller [[Trådløst datanett på UiB|trådlaust]]). | ||
* Moglegheit til å [[ | * Moglegheit til å legge ut [[Personlige vevsider for studenter og ansatte|personlege vevsider]]. | ||
Linje 34: | Linje 34: | ||
[[IT-tjenester for gjester]] | [[IT-tjenester for gjester]] | ||
[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]] | [[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]] | ||
[[Kategori:Tilgang]] | [[Kategori:Tilgang]] |
Sideversjonen fra 1. aug. 2011 kl. 11:47
Brukarkonto
Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto for tilgang til UiB sine IT-tenester. Brukarkontoen må opprettast i SEBRA, UiB sitt sentrale brukaradministrasjonssystem. I SEBRA kan ein også endre passord, søke om diverse tilgangar, m.m.
Brukarkonto ved UiB gir deg:
- Internett og intranet.
- Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke e-post i nettlesaren din.
- Eige lagringsområde på server med tryggleikskopiering.
- Utskriftstenester.
- Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC (ADSL eller trådlaust).
- Moglegheit til å legge ut personlege vevsider.
Ny brukarkonto / tilgang
Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):
- Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
- Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
- Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).
Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.