IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
m (Rettet Issue-tracker) |
m (La til lenke til engelsk side.) |
||
Linje 15: | Linje 15: | ||
{{BRA}} | {{BRA}} | ||
[[en:Support for employees]] | |||
[[Kategori:Brukerstøtte]] | [[Kategori:Brukerstøtte]] |
Sideversjonen fra 24. nov. 2010 kl. 16:32
BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.
Kontakt BRITA:
- Registrer spørsmål, problem eller henvendelse til BRITA (krever innlogging) - Issue-tracker.
- Telefon internt på UiB: 84700
- Telefon fra utenfor UiB: 55 58 47 00
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.