Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
m (Oppdaterer lenke til reglementet) |
m (urlen er ikke gyldig lenger. Legger inn lenke direkte til Sebra) |
||
Linje 24: | Linje 24: | ||
== Lenker == | == Lenker == | ||
* http://sebra.uib.no | |||
* [http://regler.h.uib.no/regler/Del-4-OEkonomi-eiendom-og-IKT/4.3-Informasjons-og-kommunikasjonsteknologi IKT-reglementet for UiB] | |||
* [[Brukarkonto for tilsette]] | |||
* [[IT-tjenester for gjester]] | |||
[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]] | [[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]] | ||
[[Kategori:IT-sikkerhet]] | [[Kategori:IT-sikkerhet]] |
Sideversjonen fra 3. jul. 2017 kl. 13:07
Brukarkonto
Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto for tilgang til UiB sine IT-tenester. Brukarkontoen må opprettast i SEBRA, UiB sitt sentrale brukaradministrasjonssystem. I SEBRA kan ein også endre passord, søke om diverse tilgangar, m.m.
Brukarkonto ved UiB gir deg:
- Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke e-post i nettlesaren din.
- Eige lagringsområde på server med tryggleikskopiering.
- Utskriftstenester.
- Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC (ADSL eller trådlaust).
- Moglegheit til å lage din egen Blogg: http://b.uib.no/sso
- Moglegheit til å legge ut personlege vevsider.
Ny brukarkonto / tilgang
Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):
- Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
- Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
- Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).
Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.