Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
mIngen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 5: | Linje 5: | ||
Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto. | Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto. | ||
Brukarkonto ved UiB gir deg: | === Brukarkonto ved UiB gir deg: === | ||
* [http://www.uib.no Internett] og [http://intranet.uib.no intranet]. | * [http://www.uib.no Internett] og [http://intranet.uib.no intranet]. |
Sideversjonen fra 23. feb. 2010 kl. 15:23
Brukerkonto
Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.
Brukarkonto ved UiB gir deg:
- Internett og intranet.
- Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke e-post i nettlesaren din.
- Eige lagringsområde på server med tryggleikskopiering.
- Utskriftstenester.
- Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC (ADSL eller trådlaust).
- Moglegheit til å legge ut eigne vevsider.
Ny brukarkonto / tilgang
Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):
- Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
- Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
- Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).
Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.