Ofte stilte spørsmål om lagring av data: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
m (Erstatter siden med « Kategori:Ofte stilte spørsmål»)
mIngen redigeringsforklaring
Linje 1: Linje 1:
 
'''Hva gjør jeg når jeg har slettet et viktig dokument ved en feil?'''
Registrer en sak i Issuetracker. Noter så mye info som mulig. Komplett sti til filen som ble slettet. For eksempel o:\prosjekt_304\mars2003\viktig01.doc. Når filen ble laget/sist lagret etc. Det er også fint å få vite hvilken dato vi skal hente restore fra, en fil kan være korrupt, restore fra siste backup er ikke alltid tilstrekkelig. (Backup kjøres hver natt.).


[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]

Sideversjonen fra 18. feb. 2010 kl. 16:16

Hva gjør jeg når jeg har slettet et viktig dokument ved en feil? Registrer en sak i Issuetracker. Noter så mye info som mulig. Komplett sti til filen som ble slettet. For eksempel o:\prosjekt_304\mars2003\viktig01.doc. Når filen ble laget/sist lagret etc. Det er også fint å få vite hvilken dato vi skal hente restore fra, en fil kan være korrupt, restore fra siste backup er ikke alltid tilstrekkelig. (Backup kjøres hver natt.).