Brukerstøtte for studenter: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Oppdatert tider for IT-assistent på HF-biblioteket (10-15) og SV-biblioteket (13-17))
Linje 5: Linje 5:
* Chat med oss: [https://britachat.app.uib.no/ '''itchat.uib.no'''] (kl. 0800-1530 alle arbeidsdager)
* Chat med oss: [https://britachat.app.uib.no/ '''itchat.uib.no'''] (kl. 0800-1530 alle arbeidsdager)
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl. 0800-1545 alle arbeidsdager)
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl. 0800-1545 alle arbeidsdager)
* Du kan få hjelp av en IT-assistent på biblioteket på HF fra kl. 9.00 - 12.00 og på bibliotektet på SV fra kl. 12.00 - 16.00
* Du kan få hjelp av en IT-assistent på biblioteket på HF fra kl. 10.00 - 15.00 og på bibliotektet på SV fra kl. 13.00 - 17.00
<!-- * Møt oss på et av '''brukerstøtte-stedene''' på universitetsområdet (se under) -->
<!-- * Møt oss på et av '''brukerstøtte-stedene''' på universitetsområdet (se under) -->



Sideversjonen fra 8. sep. 2022 kl. 11:49

Ikon hjelp COLOURBOX38156936.jpg

IT-problemer eller spørsmål? Kontakt IT brukerstøtte slik:

  • Registrer henvendelse: UiBhjelp
  • Chat med oss: itchat.uib.no (kl. 0800-1530 alle arbeidsdager)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl. 0800-1545 alle arbeidsdager)
  • Du kan få hjelp av en IT-assistent på biblioteket på HF fra kl. 10.00 - 15.00 og på bibliotektet på SV fra kl. 13.00 - 17.00


Du kan få hjelp med...

  • Spørsmål som gjelder bruk av IT i studiene
  • Problemer som gjelder PC-stuer, studentskrivere og andre IT-tjenester for studenter
  • Bruk av PC-er på PC-stuer, datalaber, kursrom (som er driftet av IT-avdelingen)
  • Tilsyn med skrivere (fylle på papir og toner)
  • Hvis vi får andre spørsmål om ting vi ikke kan svare på, kan vi formidle spørsmålet videre til riktig instans.