IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
m (Rettet Issue-tracker)
(Erstatter siden med «[https://www.uib.no/brita Du finner nå kontaktinformasjon på https://www.uib.no/brita].»)
 
(34 mellomliggende versjoner av 8 brukere er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
[https://www.uib.no/brita Du finner nå kontaktinformasjon https://www.uib.no/brita].
 
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.
 
=== Kontakt BRITA: ===
*[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller henvendelse til BRITA] (krever innlogging) - Issue-tracker.
*Telefon internt UiB: '''84700'''
*Telefon fra utenfor UiB: '''55 58 47 00'''
 
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.
 
 
 
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]
 
{{BRA}}
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Siste sideversjon per 2. jul. 2024 kl. 06:40