OneNote - Problemer etter avvikling av studentdomenet: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
mIngen redigeringsforklaring
(Erstatter siden med «#REDIRECT OneNote_-_Synkroniseringsproblemer»)
 
(9 mellomliggende revisjoner av samme bruker vises ikke)
Linje 1: Linje 1:
{{Under utvikling}}
#REDIRECT [[OneNote_-_Synkroniseringsproblemer]]
 
Etter avviklingen av studentdomenet den 16.12.2017 vil studenter måtte sette opp OneNote-programmet på nytt dersom en ser et rødt kryss ved siden av notatnavnet. Grunnen til dette er at kontoen en var innlogget med før avviklingen (brukernavn@student.uib.no), ikke finnes mer. OneNote-dokumentet er kopiert over til ny konto med nytt brukernavn (brukernavn@uib.no). Se eksempel på OneNote-dokument som ikke lar seg synke nedenfor:
 
([[Avvikling_av_student-domenet|les mer om avviklingen av studentdomenet her]])
 
 
[[File:onenoteaapningsskjermsyncproblem.JPG|600px]]
 
 
[[File:onenoteinfo2.JPG|400px]]
 
 
[[File:notater5.JPG|600px]]
 
 
 
[[File:loadingnotater5.jpg|400px]]
 
 
 
[[File:onenoteinfoetter.JPG|600px]]
 
 
 
[[File:closenotater5.jpg|600px]]
 
 
 
[[File:onenoteinfoetterok.JPG|600px]]

Siste sideversjon per 19. feb. 2018 kl. 14:01