|
|
(9 mellomliggende revisjoner av samme bruker vises ikke) |
Linje 1: |
Linje 1: |
| {{Under utvikling}}
| | #REDIRECT [[OneNote_-_Synkroniseringsproblemer]] |
| | |
| Etter avviklingen av studentdomenet den 16.12.2017 vil studenter måtte sette opp OneNote-programmet på nytt dersom en ser et rødt kryss ved siden av notatnavnet. Grunnen til dette er at kontoen en var innlogget med før avviklingen (brukernavn@student.uib.no), ikke finnes mer. OneNote-dokumentet er kopiert over til ny konto med nytt brukernavn (brukernavn@uib.no). Se eksempel på OneNote-dokument som ikke lar seg synke nedenfor:
| |
| | |
| ([[Avvikling_av_student-domenet|les mer om avviklingen av studentdomenet her]])
| |
| | |
| | |
| [[File:onenoteaapningsskjermsyncproblem.JPG|600px]]
| |
| | |
| | |
| [[File:onenoteinfo2.JPG|400px]]
| |
| | |
| | |
| [[File:notater5.JPG|600px]]
| |
| | |
| | |
| | |
| [[File:loadingnotater5.jpg|400px]]
| |
| | |
| | |
| | |
| [[File:onenoteinfoetter.JPG|600px]]
| |
| | |
| | |
| | |
| [[File:closenotater5.jpg|600px]]
| |
| | |
| | |
| | |
| [[File:onenoteinfoetterok.JPG|600px]]
| |