Spørsmål og svar om Pullprint: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Ny side: =Feil på skriver= * Slå av og på printer (bør alltid prøves først, løser svært mange problemer). * Sjekk at nettverkskabel er plugget i kontakt merket bokstaven D. (T er telefon...)
 
Ingen redigeringsforklaring
Linje 5: Linje 5:
* Sjekk printer for toner og papir.  
* Sjekk printer for toner og papir.  
* Sjekk at A4 er valgt som papirstandard.
* Sjekk at A4 er valgt som papirstandard.
Ansatt:
* Meld inn en sak: [http://bs.uib.no bs.uib.no]
* Meld inn en sak: [http://bs.uib.no bs.uib.no]
* Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700
Ansatte kan:
* Kontakte BRITA tlf (555) 84700
* Ringe Ricoh
* Ringe Ricoh
Student:
Student kan:
* Spør en IT-assistent: [http://it.uib.no/IT-assistent it.uib.no/IT-assistent]
* Spørre en IT-assistent: [http://it.uib.no/IT-assistent it.uib.no/IT-assistent]
* Meld inn en sak: [http://bs.uib.no bs.uib.no]

Sideversjonen fra 16. feb. 2017 kl. 10:44

Feil på skriver

  • Slå av og på printer (bør alltid prøves først, løser svært mange problemer).
  • Sjekk at nettverkskabel er plugget i kontakt merket bokstaven D. (T er telefonuttak).
  • Ta nettverkskabel ut og inn. Sjekk om det lyser grønt/oransje på baksiden av printeren.
  • Sjekk printer for toner og papir.
  • Sjekk at A4 er valgt som papirstandard.
  • Meld inn en sak: bs.uib.no

Ansatte kan:

  • Kontakte BRITA på tlf (555) 84700
  • Ringe Ricoh

Student kan: