Forskjell mellom versjoner av «Ofte stilte spørsmål om webmail»

Fra IT-hjelp UiB
 
Linje 1: Linje 1:
==Jeg får ikke logget inn==
+
[https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=807e80ba92b24ace932886f4e4321613 Informasjon om e-post finner du nå i UiBhjelp.]
 
 
* Sjekk at passordet ditt ikke er løpt ut eller du har glemt det - gå til [https://sebra.uib.no "SEBRA - Sentral brukeradministrasjon"].
 
* Det kan pågå vedlikehold av sentrale tjenester som berører epost-tjenesten, sjekk [http://meldinger.uib.no/itdrift.php IT-driftsmeldingene].
 
 
 
==Hvordan videresender jeg UiB-epost min til en annen epost-adresse?==
 
 
 
Gå til https://tjinfo.uib.no/reise og følg veiledning
 
 
 
==Jeg finner ikke tilsendt epost. Er den stoppet i spamfilteret?==
 
 
 
Gå til https://tjinfo.uib.no/ingrey og følg veiledning
 
 
 
==Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen==
 
Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:
 
* Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
 
* Hvilken nettleser bruker du?
 
 
 
Kontakt oss gjennom [https://hjelp.uib.no/ UiBhjelp], eller på telefon 555 84700.
 
 
 
[[Kategori:E-post]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[Kategori:E-post]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[Kategori:E-post]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[Kategori:E-post]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[en:Webmail FAQ]]
 

Nåværende revisjon fra 25. jan. 2022 kl. 08:30