Kategoridiskusjon:Brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Ny side: Jeg tror det vil være lurt å endre navnet på denne kategorien, ja. Jeg foreslår "Brukerstøttetjenester fra IT-avdelingen" eller "Om brukerstøtte fra IT-avdelingen" --~~~~)
 
(Innlegg i diskusjon om namn på kategori.)
 
Linje 2: Linje 2:


--[[Bruker:Edmmb|Magne Bergland]] 3. jun 2010 kl. 09:43 (UTC)
--[[Bruker:Edmmb|Magne Bergland]] 3. jun 2010 kl. 09:43 (UTC)
Eg trur "Brukerstøttetjenester fra IT-avdelingen" er eit bra namn på denne kategorien. Det er informativt og forståeleg for brukarane, om enn kanskje litt langt. Vi bør gjerne samtidig tenke igjennom eventuelt behov for underkategoriar. Vi bør også ha framtidig tenestekatalog i tankane når kategorinamn blir valgt. Men med eit nytt kategorinamn er det kanskje nokre andre sider brukarane vil forvente å finne der, men som enno ikkje eksisterer. Og det kan hjelpe oss også å oppdage hol i informasjonen..
--[[Bruker:Edpjm|Jostein Mork]] 3. jun 2010 kl. 11:39 (UTC)

Siste sideversjon per 3. jun. 2010 kl. 11:39

Jeg tror det vil være lurt å endre navnet på denne kategorien, ja. Jeg foreslår "Brukerstøttetjenester fra IT-avdelingen" eller "Om brukerstøtte fra IT-avdelingen"

--Magne Bergland 3. jun 2010 kl. 09:43 (UTC)


Eg trur "Brukerstøttetjenester fra IT-avdelingen" er eit bra namn på denne kategorien. Det er informativt og forståeleg for brukarane, om enn kanskje litt langt. Vi bør gjerne samtidig tenke igjennom eventuelt behov for underkategoriar. Vi bør også ha framtidig tenestekatalog i tankane når kategorinamn blir valgt. Men med eit nytt kategorinamn er det kanskje nokre andre sider brukarane vil forvente å finne der, men som enno ikkje eksisterer. Og det kan hjelpe oss også å oppdage hol i informasjonen..

--Jostein Mork 3. jun 2010 kl. 11:39 (UTC)