IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Linje 10: Linje 10:
* Registrer henvendelse: [https://hjelp.uib.no UiBhjelp] (krever innlogging)
* Registrer henvendelse: [https://hjelp.uib.no UiBhjelp] (krever innlogging)
* Vi er også tilgengelig på '''chat: [https://itchat.uib.no itchat.uib.no] kl. 08:30-15:30'''.
* Vi er også tilgengelig på '''chat: [https://itchat.uib.no itchat.uib.no] kl. 08:30-15:30'''.
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl 8-1545 alle arbeidsdager). Midlertidig under stengingen av UiB: Utvidet åpningstid kl 08-18.
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' <!--(kl 8-1545 alle arbeidsdager).-->''' Midlertidig under stengingen av UiB: Utvidet åpningstid kl 08-18.'''
<!--*Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)-->
<!--*Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)-->
<!--**Besøksadresse: '''Felles servicesenter, Nygårdsgaten 5, 2. etasje''', åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager-->
<!--**Besøksadresse: '''Felles servicesenter, Nygårdsgaten 5, 2. etasje''', åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager-->

Sideversjonen fra 23. mar. 2020 kl. 09:38

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver). Fra høsten 2019 er BRITA en del av Felles servicesenter.

IT brukerstøtte i undervisningsrom gis av IT-assistenter.

Brukerstøttepunkter for studenter finnes på universitetsområdet. Les mer om plassering og åpningstider.

Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen

  • Registrer henvendelse: UiBhjelp (krever innlogging)
  • Vi er også tilgengelig på chat: itchat.uib.no kl. 08:30-15:30.
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 Midlertidig under stengingen av UiB: Utvidet åpningstid kl 08-18.


Se også: