IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Litt endringer)
(La til kort info / lenke til brukerstøtte i undervisningsrom)
Linje 4: Linje 4:


BRITA tar i mot spørsmål, melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver.
BRITA tar i mot spørsmål, melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver.
'''Undervisningsrom''': Brukerstøtte håndteres av [[Brukerstøtte i undervisningsrom#Data-/IT-assistanse|PC-vakter ved fakultetene]]





Sideversjonen fra 8. feb. 2012 kl. 16:04

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot spørsmål, melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver.

Undervisningsrom: Brukerstøtte håndteres av PC-vakter ved fakultetene


Kontakt BRITA

  • Registrer henvendelse: bs.uib.no / Issue-tracker (krever innlogging)
  • Telefon internt på UiB: 84700
  • Telefon fra utenfor UiB: (+47) 55 58 47 00
  • Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
    • Besøksadresse: Nygårdsgaten 5, 4. etasje


Åpningstid: 0800-1545 alle arbeidsdager


Se også:

Brukerstøtte for studenter