Forskjell mellom versjoner av «EU søknad»

Fra IT-hjelp UiB
(Inkonsekvent bruk)
 
Linje 10: Linje 10:
 
* Er du Linux-bruker kan du koble til skrivebord.uib.no og bruke Internet Explorer der. Du finner mer informasjon om hvordan du kobler til skrivebord.uib.no her: https://it.uib.no/Oppkobling_mot_Skrivebord.uib.no_fra_Linux
 
* Er du Linux-bruker kan du koble til skrivebord.uib.no og bruke Internet Explorer der. Du finner mer informasjon om hvordan du kobler til skrivebord.uib.no her: https://it.uib.no/Oppkobling_mot_Skrivebord.uib.no_fra_Linux
  
Hvis du får logget på EU-portalen, men får problem med å redigere søknad, kontakter du brukerstøtte på IT-avdelingen på telefon 555 84700 eller meld inn en sak på https://bs.uib.no
+
Hvis du får logget på EU-portalen, men får problem med å redigere søknad, kontakt oss gjennom [https://hjelp.uib.no/ UiBhjelp], eller på telefon 555 84700.
  
 
[[Kategori:Bruksanvisninger]]
 
[[Kategori:Bruksanvisninger]]

Nåværende revisjon fra 30. jul. 2020 kl. 08:16

For at EU-søknads-nettsiden skal fungere som tenkt, må du bruke Internet Explorer 11 og ha Acrobat Reader DC eller Acrobat Pro DC installert på maskinen.

Alle Windows-maskiner som er satt opp av IT-avdelingen har Acrobat Reader DC i nyeste versjon, såfremt du ikke har kjøpt Acrobat Pro DC og fått det installert i stedet. Har du en eldre versjon av Acrobat Pro er det ikke sikkert den vil virke med søknadsportalen.

Hvis du får logget på EU-portalen, men får problem med å redigere søknad, kontakt oss gjennom UiBhjelp, eller på telefon 555 84700.