Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
m (oppdaterte lenke)
Ingen redigeringsforklaring
Linje 6: Linje 6:
=== Brukarkonto ved UiB gir deg: ===
=== Brukarkonto ved UiB gir deg: ===


* [http://www.uib.no Internett] og [http://intranet.uib.no intranet].
* [http://www.uib.no Internett] og [http://intranett.uib.no intranett].
* Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke [[e-post]] i nettlesaren din.
* Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke [[e-post]] i nettlesaren din.
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og backup|tryggleikskopiering]].
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og backup|tryggleikskopiering]].

Sideversjonen fra 3. okt. 2011 kl. 07:29


Brukarkonto

Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto for tilgang til UiB sine IT-tenester. Brukarkontoen må opprettast i SEBRA, UiB sitt sentrale brukaradministrasjonssystem. I SEBRA kan ein også endre passord, søke om diverse tilgangar, m.m.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB

Brukarkonto for tilsette

IT-tjenester for gjester