Forskjell mellom versjoner av «Abonnement for mobiltelefoni»

Fra IT-hjelp UiB
Linje 1: Linje 1:
 
 
=== Leverandør ===
 
=== Leverandør ===
 
UiBs leverandør av mobiltelefoni er NetCom [[Fil:Logonetcom.png]]
 
UiBs leverandør av mobiltelefoni er NetCom [[Fil:Logonetcom.png]]
Linje 5: Linje 4:
 
=== Nytt abonement ===
 
=== Nytt abonement ===
 
Ved tegning av NYTT abonnement skal [http://skygge2170.iportal.uib.no/wysiwygpro/uploaded-docs/skygge2170/www/persok/Avtaleskjema_2007.xls Avtaleskjema] fylles ut og sendes IT-avdelingen.
 
Ved tegning av NYTT abonnement skal [http://skygge2170.iportal.uib.no/wysiwygpro/uploaded-docs/skygge2170/www/persok/Avtaleskjema_2007.xls Avtaleskjema] fylles ut og sendes IT-avdelingen.
 +
  
 
=== Overføring av eksisterende abonnement ===
 
=== Overføring av eksisterende abonnement ===

Revisjonen fra 17. feb. 2010 kl. 15:46

Leverandør

UiBs leverandør av mobiltelefoni er NetCom Logonetcom.png

Nytt abonement

Ved tegning av NYTT abonnement skal Avtaleskjema fylles ut og sendes IT-avdelingen.


Overføring av eksisterende abonnement

Ved overføring fra privat abonement til UiBs bedriftsabonement skal Avtaleskjema fylles ut og sendes til IT-avdelingen før nytt SIM kort utleveres. Oveføringsskjema for abonnementet fylles ut av IT-avdelingen, og må signeres av bruker før portering.

I forbindelse med lovendringer (jfr. Informasjonsskriv fra 2007) som har medført innføring av skattbar fordel av elektroniske kommunikasjonstjenester, vedtok UiB å endrede retningslinjer som også omfatter mobiltelefoni.

Se Rutiner for EK tjenester




Ved problemer eller spørsmål - vennligst kontakt: for IT-avdelingen Karl Kleveland 55 58 40 18 mail: karl.kleveland@uib.no UiB har leverandøravtale med NetCom.