Brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
m (Tilbakestilte endring av Ajo066 (diskusjon) til siste versjon av Mgmjv)
Ingen redigeringsforklaring
Linje 16: Linje 16:
*[[:Kategori:Ofte stilte spørsmål|Ofte stilte spørsmål]]
*[[:Kategori:Ofte stilte spørsmål|Ofte stilte spørsmål]]
*[[:Category:Brukerstøtte|Alle sider om brukerstøtte]]
*[[:Category:Brukerstøtte|Alle sider om brukerstøtte]]
*[[A-Å|IT-avdelingen fra A til Å]]





Sideversjonen fra 17. feb. 2010 kl. 19:07


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.

IT-avdelingen tilbyr brukerstøtte for standardiserte IT-tjenester til studenter og ansatte, samt gjesteforelesere i undervisningsrom.

Hurtiglenker


Kontakt brukerstøtte

Vi prøver å legge til rette for at du som bruker kan løse mange problemer selv via selvhjelpstjenester og informasjon på vev.

Likevel vil man av og til trenge hjelp. Alle med brukerkonto kan registrere et problem/spørsmål. Ansatte kan ringe BRITA på (555) 84700. Studenter kan kontakte PC-vakter.