Bruker:St08187 og IT brukerstøtte: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
m (St08187 flyttet til Bruker:St08187: test)
 
m (Rettet Issue-tracker)
 
Linje 1: Linje 1:
Kristian Holst
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
 
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.
 
=== Kontakt BRITA: ===
*[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller henvendelse til BRITA] (krever innlogging) - Issue-tracker.
*Telefon internt på UiB: '''84700'''
*Telefon fra utenfor UiB: '''55 58 47 00'''
 
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.
 
 
 
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]
 
{{BRA}}
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Sideversjonen fra 28. sep. 2010 kl. 08:40

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg