Informasjon om undervisningsrom og Videokonferanserom: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
 
Ingen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
Her ligg informasjon til forelesarar om bruk av auditorium og andre undervisningsrom.
=== Videokonferanserom ===
Plassering: Museplass 1


==  Bestilling av auditorium og undervisningsrom ==
Utstyr: Tandberg Profile 6000 MXP
Kan koble sammen opp til seks deltagende parter inkludert Museplass,
og i tillegg koble til fem deltagere på telefon.
Det er plass til syv personer i rommet.


Bestilling av auditorium/undervisningsrom skjer via kontaktpersonar fakultet/institutt/avdeling (Studiekonsulent eller Infosenter).
For å bestille rommet og evt. brukerstøtte, vennligst registrer en sak i [https://bs.uib.no Issue-tracker] eller ring BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen på (555) 84700.
Oppgi IP-adresse eller ISDN-nummer til de deltagende parter, og opplys om kontaktperson og kontakttelefonnummer for hvert deltagersted.


Viktig: Eksterne forelesarar som ikkje har uib-konto (tilsett eller student) og skal nytta PC som er i undervisningsommet må få ein kurskonto (sjå under). Dei som organiserer undervisninga sørge for at forelesarar får kurskonto. Lokalt brukarstøttepersonell (PC-vakter) kan ikkje lage slik konto.
For konferanser utenom vanlig arbeidstid må det bestilles brukerstøtte på overtid for å låse brukerne inn i lokalet og gi evt. hjelp med utstyret. Dette forutsetter at personell er tilgjengelig. Kostnaden dekkes av brukeravdeling etter gjeldende overtidssatser.  


Interne UiB-brukere kan [https://kalender.uib.no/exchweb/bin/auth/owalogon.asp?url=https://kalender.uib.no/public/Sentraladm/Videokonferanse/?Cmd=contents&reason=0 sjekke kalenderen] for å se hvilke tider rommet er ledig.


Det er viktig at områdeansvarlege fakultetet får beskjed i god tid om kva programvare/operativsystem som skal nyttast i undervisninga. Dette gjeld både i PC-stover og auditorier.
===Teknisk informasjon om videokonferanserommet Museplass 1===


==  Programvare ==
For videokonferanse over internett (IP) er nummeret: 129.177.2.40


* '''''''''''' Dersom ein skal nytte programvare i eit semesterkurs som '' ikkje'' var nytta i føregåande semester ber me om at forelesar sender ei liste over programvaren til dei områdeansvarlege ved kvart fakultet før semesterstart. Det same gjeld dersom  ein ynskjer nye versjonar og oppdateringar.
For videokonferanse over ISDN er linjenumrene:


* Om ein skal bruke programvare som '' ikkje'' er installert  så må det seiast ifrå minst ''' 2 veker''' på førehand slik at programvaren kan klargjerast for distribusjon til dei aktuelle maskinene.
Gruppenummer:
+ 47 55 58 38 30


* Hugs at ein alltid skal ha testa oppsett på maskiner eit par dagar i førevegen før kursstart. All programvare skal testast av ein kyndig person innanfor spesifikke program. Full brukaroppleving av eventuelle kurskonto, tilsettkonto eller studentkonto bør testast.
(A1) + 47 55 58 38 30


Om punkta over ikkje er følgt er ein ikkje garantert å få "på staden hjelp" om ein står fast midt i eit kurs.
(A2) + 47 55 58 38 31


==  Kurskonto ==


Kurskontoar skal brukast av eksterne ( personar som '' ikkje'' har tilsett- eller studentkonto) som treng tilgang til pc i auditorium/undervisningsrom eller pc-salar. Kontoen kan også brukast til å autentisera seg i det trådlause nettet. IT-avdelinga krev at ein gjev informasjon om kvar av dei eksterne brukarane som skal nytte dataanlegget eller kople seg til det trådlause UiB nettet. Kontoen kan maksimum 30 dagar og vil vere tilgjengeleg straks den er generert via prosedyren under. ''' Alle tilsette''' ved UiB kan lage kurskontoar ved å nytte følgjande prosedyre:
(B1) + 47 55 58 38 32


* Opne SEBRA ([http://sebra.uib.no/  http://sebra.uib.no])
(B2) + 47 55 58 38 33
* Vel "Min Konto > Ansatt"
* Logg inn med dine brukardata
* På menyen til venstre, vel "Jeg søker tilgang > kurskonto"
* Du kan no lage kurskontoar for kursdeltakarar (maks 30 dagar)


Kurskontoar vert laga i student-domenet. Sjå også [http://www.uib.no/persok/Sebra/Opprette_kurskonto.htm  http://www.uib.no/persok/Sebra/Opprette_kurskonto.htm]. Dersom dei skal nyttast på maskiner med GNU/Linux må ein senda epost til '' sebra@it.uib.no'' med liste over dei brukerid/kontoar som skal bruke linux-klient.


==  PC-vakter ==
(C1) + 47 55 58 38 34


I nærleiken av PC-stover/Auditorium ved kvart fakultet sit det PC-vakter. Oppgåvene til PC-vaktene er:
(C2) + 47 55 58 38 35
* Lokal brukarstøtte i auditorium og undervisningsrom.
* Hjelpe studentane med bruk av dataanlegget.
* '' Ikkje'' hjelpe studentane med fagspesifikke problem og oppgåveløysing.
Ein oversikt over PC-vakter og opningstider finn du i [http://studentportal.uib.no/index.php?mode=show_page&link_id=571&toplink_id=571  studentportalen]' ' under  I KT''''''''''''.
''''''''''''


==  Digitalisering av undervisningsmateriale i eldre format ==


Dias lysbilete og video-kassettar i alle format som vert brukt i undervisninga kan digitaliserast og overførast til CD/DVD/PC for enkel framvising med PC og  projektor. IT-avdelinga vil anbefale dette, både sidan gamalt undervisningsutstyr er sårbart, og fordi digitalisering er ein måte å ivareta og forlenge levealderen til det aktuelle materialet. Det finst fleire bedrifter som tilbyr denne tenesta. Den nærmaste er [http://www.asvobergen.no/index2.html ASVO Bergen AS] i Industrihuset på Møhlenpris.
Telefonnummeret til konferanserommet er  + 47 555 8 38 50


== Utskriftsvenleg undervisningsmateriale ==
=== Priser ===


For presentasjonar som studentane skal skrive ut tilrår vi:
IP: Ingen kostnad innenfor vanlig arbeidstid.
* Bruk ikkje'' mørke farger'' og '' bakgrunnar''.
* Bruk tekst på kvit bakgrunn.
* Pass på at filstorleiken på bilete og grafikk ikkje er svært store.'
'


==  Demonstrasjon av utstyr i undervisningsrom ==
ISDN 256 kbps: 6 ganger vanlig telefonsats.


PC-vaktene kan gi ei innføring i bruk av utstyret i undervisningsrom i forkant av bruken. Ta kontakt med PC-vakt på fakultetet for å avtale tidspunkt.  Bruk telefonnumra i oversikten "Auditorier og undervisningsrom".'
For konferanser som krever brukerstøtte utenom vanlig arbeidstid må bruker dekke kostnaden for dette (overtid).
'


==  Kontakt oss ==
[[Kategori:Telekonferanse]]
 
[[Kategori:Tjenester fra IT-avdelingen]]
' ' PC-vaktene fungerer som 1.linje støtte i auditorium og undervisningsrom. Kvart fakultet har i tillegg områdeansvarlege som fungerer som 2.linje støtte, og som har ansvar for brukarstøtte i undervisningsromma. Ei oversikt over desse finn du under. I tillegg har vi ein vakttelefon som roterer mellom dei områdeansvarlege, med telefonnummer ''' 55588587'''. Dersom du har problem eller lurer på noko om bruk av auditorium/undervisningsrom kan du kontakte oss. Konkrete problem skal meldast inn i Issuetrackeren på [http://bs.uib.no/  http://bs.uib.no] .
[[Kategori:Videokonferanse]]
 
Liste over områdeansvarlege:
 
* Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet : Bente Hellan [mailto:Bente.Hellan@it.uib.no  Bente.Hellan@it.uib.no]
* Det samfunnsvitenskapelige Fakultet: Frode Lillestøl [mailto:Frode.Lillestol@it.uib.no  Frode.Lillestol@it.uib.no]
* Det psykologiske Fakultet: Frode Lillestøl [mailto:Frode.Lillestol@it.uib.no  Frode.Lillestol@it.uib.no]
* Det humanistiske fakultet:  Jon Ingar Eikhaug [mailto:Jon.Eikhaug@it.uib.no  Jon.Eikhaug@it.uib.no]
* Det juridiske fakultet:  Jon Ingar Eikhaug [mailto:Jon.Eikhaug@it.uib.no  Jon.Eikhaug@it.uib.no]
* Det medisinsk-odontologiske fakultet:  Arild Fredriksen  [mailto:Arild.Fredriksen@it.uib.no  Arild.Fredriksen@it.uib.no]

Sideversjonen fra 29. okt. 2010 kl. 11:00

Videokonferanserom

Plassering: Museplass 1

Utstyr: Tandberg Profile 6000 MXP Kan koble sammen opp til seks deltagende parter inkludert Museplass, og i tillegg koble til fem deltagere på telefon. Det er plass til syv personer i rommet.

For å bestille rommet og evt. brukerstøtte, vennligst registrer en sak i Issue-tracker eller ring BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen på (555) 84700. Oppgi IP-adresse eller ISDN-nummer til de deltagende parter, og opplys om kontaktperson og kontakttelefonnummer for hvert deltagersted.

For konferanser utenom vanlig arbeidstid må det bestilles brukerstøtte på overtid for å låse brukerne inn i lokalet og gi evt. hjelp med utstyret. Dette forutsetter at personell er tilgjengelig. Kostnaden må dekkes av brukeravdeling etter gjeldende overtidssatser.

Interne UiB-brukere kan sjekke kalenderen for å se hvilke tider rommet er ledig.

Teknisk informasjon om videokonferanserommet på Museplass 1

For videokonferanse over internett (IP) er nummeret: 129.177.2.40

For videokonferanse over ISDN er linjenumrene:

Gruppenummer: + 47 55 58 38 30

(A1) + 47 55 58 38 30

(A2) + 47 55 58 38 31


(B1) + 47 55 58 38 32

(B2) + 47 55 58 38 33


(C1) + 47 55 58 38 34

(C2) + 47 55 58 38 35


Telefonnummeret til konferanserommet er + 47 555 8 38 50

Priser

IP: Ingen kostnad innenfor vanlig arbeidstid.

ISDN 256 kbps: 6 ganger vanlig telefonsats.

For konferanser som krever brukerstøtte utenom vanlig arbeidstid må bruker dekke kostnaden for dette (overtid).